lördag, maj 22, 2010

500

När jag skulle börja skriva ett inlägg om något helt ovidkommande, så insåg jag att detta blir mitt 500:de inlägg. Det var fan vad jag bloggar. Känns som att det var igår som jag skrev mitt 400:de liksom.

För att fira så har jag tittat genom bloggen från starten, och plockat ut några inlägg som jag vill lyfta fram. De får symbolisera både min och bloggens utveckling. Från en arbetslös tyckare, med flickvän till en arbetande tyckare, utan flickvän. 

Here we go!

Oskulden - om kyrkoval och Bosse Ringholm

Några guldkorn. Det har blivit 500 inlägg alltså. Om stort och smått. Och om inget konstigt inträffar som kommer det bli minst lika många till. För det här gillar jag.

3 kommentarer:

  1. åh, nu måste jag läsa igenom alla! Thank god att jag ska köpa en ny dator så fort lönen kommer. min lilla laptop håller på att knaka ihop. Men ett inlägg eller två hinner jag ju läsa nu av tiden som är kvar av lunchen ;)

    SvaraRadera
  2. Hehe, är det märkligt att jag läser alla inlägg med "arg" i rubriken först? :D

    SvaraRadera
  3. Emma: Jag insåg att jag var argare förr, så det har ju blivit en del såna inlägg. Haha! :) Hoppas att inte ilska i de inläggen dödar din nya dator bara. ;)

    SvaraRadera