tisdag, maj 02, 2006

Comeback!

Nu är det fan på tiden att jag börjar skriva igen. Jag har varit helt oinspirerad ett tag, men nu börjar vi gå mot vår - så varför inte liksom. Det har hänt otroligt mycket sen sist. Så det är väl ingen större idé att gå in på detaljer. Men de största grejerna är väl att jag har bestämt mig för att stanna i Växjö - åtminstone året ut. Jag har ett jobb som jag trivs med, och det finns utsikter för att det kan bli ännu bättre. En annan stor grej som har hänt är att min lilla katt Julia har dött. Fast det vill jag inte prata så mycket om. Men jag lägger upp en bild på henne här. Tack för allt syrran! Om jag skulle ta och prata om något roligt i stället, så kan jag ju säga att jag i alla fall fick rätt om OS-guldet i hockeyn. Nu återstår bara en succé i fotbolls VM och en kanonsommar. Fast jag har ju haft fel förr. Då och då... Som avslutning på denna comeback så måste jag bara tipsa om http://tjuvlyssna.blogspot.com/ En riktigt rolig blog. Det är inte bara storebror som hör dig. Så där ja. Det känns skönt att vara tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar