tisdag, februari 07, 2006

Horoskop

VATTUMANNEN 21/1-18/2 Du är på mycket gott humör och du har dessutom gott om idéer. Andra lyssnar på dig och berömmer dig ofta. Jag brukar inte tro på horoskop. Det känns som att de på sin höjd är gissningar från någon dekadent reporter med för mycket fritid. Men lite kul är det ju när de "stämmer". Texten ovan är från Aftonbladet idag, och jag tycker att det sammanfattar min tillvaro ganska bra. Jag har fått komplimanger från en hel del olika håll den här veckan. Det känns otroligt upplyftande. Imorgon bär det äntligen av till Gävle. Jag slutar jobbet vid 14.30, och tar mig direkt ner på stan efteråt. Tåget går förvisso inte förrän vid fyra - men lite sushi innan avfärd har ingen dött av. Det blev som jag tippade i Super Bowl. Pittsburgh vann. Men det var inte alls så solklart som många trodde innan. Nåja, matchen var bra iallafall. Som ni förstår så kommer det inte bli så mycket skrivet i bloggen den närmaste tiden. Jag ska bo hos mormor, och hon sitter fortfarande med ett modem... Jag får helt enkelt avlägga rapport när jag kommer hem. Men jag törs lova att jag kommer att ha kul. Nu ska jag packa. Min önskelista inför födelsedagen: 1. IPod 20 gb 2. Playstation 2 3. En soffa 4. En kartong som mäter 50 cm x 50 cm x 50 cm 5. Kontanter - behövs efter min helt galna shoppingvecka 6. Fred på jorden 7. Sony Ericson W800i 8. Strumpor 9. Stavmixer 10. En stock snus (Egentligen är det ingen rangordning på sakerna - jag blir glad vad jag än får. Men den som fixar fred på jorden till Alla hjärtans dag vinner!)

2 kommentarer:

  1. tja heffler

    dags att blogga snart igen, saknar dina inlägg, vet ju inte vad du gör längre. Har fått min mobil stulen, behöver ditt nummer igen alltså, maila på rickard@karen.oru.se så vore det kalas.

    fridens lilljor
    rickard

    SvaraRadera
  2. YOU STOLE MY GIRL! GHOSTS! DICKS! DICKS!

    Fridens liljor
    Rickard

    SvaraRadera