onsdag, maj 03, 2006

Är det våren?

Är det äntligen dags nu? Är det möjligen så att det är vår i luften? SMHI lovar fint väder. Det ska visst kunna bli uppåt 20 grader varmt redan imorgon. Jag hoppas för all whiskey på Irland att de har rätt. Det börjar bli jäkligt tråkigt med detta dassiga väder som har rådit i allt för lång tid nu. Jag ska dessutom ha en långweekend, och åka upp till Gävle. Så lite sol på det skulle ju vara perfekt. Fast som den bittra realist jag är just nu, så tror jag på det först när jag ser det. Jag tror att vårväder med värme och sol skulle vara precis vad jag behöver just nu. Känner mig allmänt seg och sliten. Svårt att sätta fingret på vad det beror på också. Men jag sover dåligt på nätterna. Har dålig matlust och allmän avsaknad av gnista. Nåja, det finns ju de som har det värre. En sak är iallafall säker. Diskmaskin äger. Nu har jag både disk- och tvättmaskin i lägenheten. Är det någon som har ett bra tips på hur man kan automatisera dammsugningen? Då vore min slacker style komplett. Det blev inte så mycket vettigt skrivit idag. Men det här är allt som jag kan åstakomma just nu. För hoppningsvis kommer inspirationen med värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar