måndag, februari 09, 2009

Det ligger i luften

Det här med utmaningar verkar vara det nya svarta i bloggvärlden. Den här gången är det min lillasyster som utmanar. Och det var ju en annan karaktär på den här utmaningen. Inte fullt lika personlig. Dessutom har jag ju varit rent oduglig på att lägga upp bilder här, så jag antar den. Att min syster dessutom är en enastående människa, som alltid ställer upp, gör ju att det blir svårt att säga nej.
Såhär går de till, gå till dina bilder, ta bildmapp 6 och bild 6 och lägg ut den här och skriv lite om den. utmana sen 6 nya vänner och länka till dem.
Okej, jag följer de första stegen. Sista biten hoppar jag över, eftersom jag inte har sex vänner. Eller så beror det på att jag hyser visst förakt mot kedjemeddelande. Kom igen nu, mindre snack och mer hockey! Så här kommer bilden.

Det blev alltså en vimmelbild från Ströget, Köpenhamn. Vi var där på en väldigt trevlig resa med jobbet i Växjö. Det måste ha varit kring julen 2007. Jag tror dock inte att det var någon på bilden som sprang in på planen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar