torsdag, februari 05, 2009

Livet är fullt av utmaningar

Jag har visst blivit utmanad, av Mia. Spännande tanke - avslöja sju sanningar om dig själv. Men dessvärre kommer jag inte anta utmaningen. Huvudskälet till det är att jag inte vill bli alltför personlig i bloggen. Så nu får jag nog leva med att bli kallad tråkmåns. Nåja, skit händer. Sen såg jag även att systersonen har efterlyst mig. Bot och bättring är utlovad. Jag kommer att ringa till din kära mor vilken dag som helst... För övrigt anser jag att det gärna får bli vår nu. Är lite lagom less på att cykla runt på första växeln, och dessutom riskera livet i halkan. Och så avslutar jag dagens inlägg med ett citat från Kjell Bergqvist "Passa på att skratta nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar