måndag, september 19, 2005

Jag - en bloggare

Då har även jag skaffat mig en blog. Tyckte att det var på tiden. Det dröjer väl ett tag innan jag kommer fram till vilken struktur det ska vara på den här. Men min spontana tanke är att det kommer att fungera som en tankelåda. Jag delar med mig av sånt som känns aktuellt i mitt huvud helt enkelt. Aktuellt idag är ju kyrkovalet. Färre än förra året gick och röstade. Det var väl inte så oväntat. Kyrkan lyckas inte engagera folk så klart. Jag gick och röstade dock. Kändes egentligen lite fånigt, eftersom jag har tänkt att gå ur. Men när man är med så får man väl ta sitt ansvar helt enkelt. SD gick framåt, det var inte så bra. Gillar inte alls det partiet. En rolig grej som hände idag var Bosse Ringholms blunder. Han gjorde alltså en Björn Rosengren, modell värre. Har aldrig gillat den karln, så om han får avgå så är inte det hela världen. Ja, det här får räcka som början på min bloggkarriär. Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar