onsdag, maj 13, 2015

En tuff tid

Det är dags att skriva ett inlägg igen, efter en lång tystnad. Det har minst sagt varit en tuff tid. Det ÄR en tuff tid.

I måndags dog mamma. De sista veckorna av sitt liv tillbringade hon på ett korttidsboendes palliativa avdelning.

Känslorna är verkligen upp och ner, hit och dit, fram och tillbaka. Jag har trots allt haft en lång tid på mig att "förbereda mig" på detta. Så på något sätt kan jag ibland känna att det är skönt att hon har fått frid. Men samtidigt så saknar jag henne oerhört mycket. Det är svårt att sätta ord på allt. Jag har nog inte riktigt landat i allt än.

På återhörande.

1 kommentar:

  1. Du vet redan att jag känner med dig. Och jag tycker att det är bra att du skriver om det.
    Dessutom blir jag glad varje gång det dyker upp ett blogginlägg här. Bloggar är grejen! De flesta har glömt det. :)
    Kram!

    SvaraRadera