tisdag, oktober 05, 2010

Skolarbete var det ja...

Gefle Dagblad har en enkät. De tillfrågade är ett gäng gymnasieelever, som precis har fått en "egen" laptop.


5 kommentarer:

  1. hahaha, skolarbete var det ja :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Gör det du! Om det inte funkar kan du alltid skylla på mig ;)

    SvaraRadera
  3. Jag håller helt med Smiley, 16. Funkar på jobb också.

    SvaraRadera
  4. Och Kissies blogg! ;)

    SvaraRadera
  5. Haha, jag läste också det där (på arbetstid!) och skrattade tyst för mig själv :)

    SvaraRadera