Jag lyckades, mot alla odds, att se del två av The Event igår. Men jag har inte riktigt bestämt mig om jag tycker att det är bra eller dåligt än. Så jag blir nog tvungen att fortsätta kolla ett tag till. Åtminstone tills förvirringen lägger sig. Om den någonsin gör det.
En annan sak som jag absolut inte kopplar är "Kungarna av Tylösand" och "Paradise Hotel". I min zapp-frenesi råkade jag hamna på "Kungarna av Tylösand" en stund. Jag kollade förvisso bara i max tre minuter. Men vad går det ut på? Är det en dokumentärserie om folk som super och ligger runt? Är det någon form av tävling? Samma fråga gäller "Paradise Hotel". Där har jag bara sätt trailern. Såvitt jag förstår så låser man in ett gäng "snygga" människor på ett hotell. Sen då? Upplys mig gärna, om ni har mer koll än jag.
En annan sak som jag absolut inte kopplar är "Kungarna av Tylösand" och "Paradise Hotel". I min zapp-frenesi råkade jag hamna på "Kungarna av Tylösand" en stund. Jag kollade förvisso bara i max tre minuter. Men vad går det ut på? Är det en dokumentärserie om folk som super och ligger runt? Är det någon form av tävling? Samma fråga gäller "Paradise Hotel". Där har jag bara sätt trailern. Såvitt jag förstår så låser man in ett gäng "snygga" människor på ett hotell. Sen då? Upplys mig gärna, om ni har mer koll än jag.
![]() |
| Bild från www.schacksnack.se |

Jag är inte rätt person att upplysa då jag inte äger teve och inte förstår/vet om hälften. Däremot har jag tänkt ge det där event ett försök på webbteve kanske, men då får nog du först bestämma dig för om det är bra eller dåligt! Någon rekommendation måste man ju se, annars är det ju en timme åt skogen man kunde ägnat åt annat liksom. :)
SvaraRaderaEmma: Jag lovar att återkomma med en djupgående analys inom kort. Nästa söndag visas avsnitt tre. Förhoppningsvis klarnar det då.
SvaraRaderaJag såg en del av första programmet av Kungarna...Jag mådde riktigt dåligt av det. Riktigt, riktigt dåligt.
SvaraRaderaFör jävligt att tv gör pengar på andras dumheter.
Sus: Som jag misstänkte. Det gör alltså inget att jag inte fattar mig på det.
SvaraRaderaJag har inte sett det där "Kungarna blabla", bara hört en massa skvaller och...de beter sig som svin i tv och får betalt? eller? Typ nått sånt tror jag.
SvaraRaderaHärligt att höra att du är på banan igen!
Huskatt: Bete sig som svin, och dessutom få betalt för det... kan det vara ett legitimt karriärval även för mig tro? Haha!
SvaraRaderaJag betedde mig stundom som ett svin helt gratis i min ungdom. herregud vad glad jag är att ingen filmade det. Stackars Kungarna i Tykösand
SvaraRaderaUlle: Jag kan bara nicka igenkännande på det där...
SvaraRaderaSån bild har jag av svenskar tyvärr. Jobbade i södern som guide och några år på finlandsbåten å så gick det till!
SvaraRaderaDaniel: Så din teori är "dokumentär"? ;D
SvaraRadera