hahaha, skolarbete var det ja :D
Sv: Gör det du! Om det inte funkar kan du alltid skylla på mig ;)
Jag håller helt med Smiley, 16. Funkar på jobb också.
Och Kissies blogg! ;)
Haha, jag läste också det där (på arbetstid!) och skrattade tyst för mig själv :)
hahaha, skolarbete var det ja :D
SvaraRaderaSv: Gör det du! Om det inte funkar kan du alltid skylla på mig ;)
SvaraRaderaJag håller helt med Smiley, 16. Funkar på jobb också.
SvaraRaderaOch Kissies blogg! ;)
SvaraRaderaHaha, jag läste också det där (på arbetstid!) och skrattade tyst för mig själv :)
SvaraRadera