söndag, september 05, 2010

Det okända

Från Expressen kommer följande rubrik: 


Och det faktum att du är död gör inte så mycket eller? Är det Ghostbusters som jagar dig? Får en död person dödsångest när han blir förföljd? Frågorna hopar sig.

2 kommentarer:

  1. Underbar rubrik! :D Hur tänker de kan man ju undra...
    Bloggsvackor har vi alla, bara att komma igen med nya tag när det känns som att du har ork/lust/tid - vi väntar! :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, bästa rubriken jag har skådat :D

    SvaraRadera