Och det faktum att du är död gör inte så mycket eller? Är det Ghostbusters som jagar dig? Får en död person dödsångest när han blir förföljd? Frågorna hopar sig.
Underbar rubrik! :D Hur tänker de kan man ju undra... Bloggsvackor har vi alla, bara att komma igen med nya tag när det känns som att du har ork/lust/tid - vi väntar! :)
Underbar rubrik! :D Hur tänker de kan man ju undra...
SvaraRaderaBloggsvackor har vi alla, bara att komma igen med nya tag när det känns som att du har ork/lust/tid - vi väntar! :)
Hahaha, bästa rubriken jag har skådat :D
SvaraRadera