tisdag, juli 13, 2010

Vägledning?

Some put their faith in the stars
Some put the trust in the guitar

Okej okej, jag är inte helt övertygad om att horoskop har något med verkligheten att göra. Inte alls övertygad faktiskt. Jag tror att en gitarr skulle vara mer pålitlig som källa till vägledning. Ändå kan jag inte låta bli att kolla. Frågan är om dagens är positivt eller negativt.

Vattumannen
21/1-18/2

Underlig tisdag som både roar och förskräcker. Det händer ideligen saker du inte alls väntat dig.

6 kommentarer:

  1. Hm...är vattuman jag med, som du sa... är detta positivt eller negativt!? ;)

    SvaraRadera
  2. Chrissan: Vi får stämma av ikväll, och försöka dra någon slutsats. :D

    SvaraRadera
  3. Är ju vattuman. Jag fick faktiskt den buttra, bistra, ädlre och Mycket Visare Juristen på jobbet att LE idag. Första gången jag sett honom le och jag har arbetat här i ett år och fyra månader. DET är både roande och förskäckande...
    /Kullan

    SvaraRadera
  4. Kullan: Haha! Det var fan inte illa. Inte illa alls. :D

    SvaraRadera
  5. Stefan Andersson kom jag osökt att tänka på och kunde inte släppa den tanken och va fasiken läser du sånt där? Du förvånar :D

    SvaraRadera
  6. Huskatt: Haha, Stefan Andersson och horoskop... det är mycket som du inte vet om mig. ;)

    SvaraRadera