tisdag, juli 13, 2010

Som ett Kinderägg

Dagen blev verkligen mer än vad jag hade förväntat mig. Jag fick nämligen ett samtal från infektionskliniken på Östra Sjukhuset i Göteborg.

Fast det faller inte alls in i kategorin "något som förskräcker", som man kanske kan tro. Det var i stället en av mina trogna läsare, Mike som bestämde sig för att förgylla min dag. Ett helt oväntat telefonsamtal, som verkligen roade!

För övrigt så är Mikes blogg väldigt underhållande, och läsvärd - så dit borde ni titta in. Och när ni ändå är där så får ni säga ett "krya på dig" eller nåt, eftersom han har åkt på Invasiv Meningokockinfektion. (Försök säga det ett par gånger snabbt.)

Vad gäller den förskräckande delen av dagen så låter jag dessa bilder tala. Den tidigare så hyllade klimatanläggningen på jobbet har bestämt sig för att packa ihop. 

3 kommentarer:

  1. Doh! Känns som ditt horoskop stämde?! :)

    SvaraRadera
  2. syster: Ja, som av en händelse! :D

    Huskatt: Helt galet varmt var det. :P "Men öppna inte fönstren, då slutar ACn att funka!" Screw that! Den funkade ju inte ändå :P

    SvaraRadera