onsdag, juni 09, 2010

Eldräv

Jag surfar sen en tid med Firefox, och är riktigt nöjd med det. Schyst gränssnitt och en hel del fräsiga tillbehör. Men på senare tid har det dykt upp ett problem med ett av tillbehören. Är det fler en jag som har strul med visningen av vissa sidor när adblock är aktiverat? Eller är det personligt? Adblock är annars riktigt fiffigt. Man slipper stora delar av all reklam som finns lite här och var. 

Nåväl. Dags att förbereda sig för dagen. Och som jag trodde så känns det redan bättre.

4 kommentarer:

  1. är det därför du envisas med att ha reklam i din blogg? :p

    SvaraRadera
  2. Jennie: Japp! Jag tror på valfrihet. ;)

    SvaraRadera
  3. (faktum är att jag inte har sett dem själv hittills, så jag har inte tänkt på det... :P Men nu ser jag ju... scheisse!)

    SvaraRadera
  4. nu blev det mycket trevligare :)

    SvaraRadera