tisdag, juli 29, 2008

ComHem igen

Som en del av er vet så har jag genomlidigt ett helvete med ComHem i det förflutna. Usel kundservice verkar vara deras motto. Ja, verkar vara. För det har tydligen inte blivit bättre. Den mycket lämpliga sidan Fairshopping har sammanställt en lista över vilka företag som konsumenter klagar mest på. Och ja, jag kan ju bara instämma. Men samtidigt blir jag lite förvånad över att det inte har blivit bättre. Fast det är klart, så länge folk fortsätter köpa deras tjänster så kan de ju hålla sig på den inslagna vägen. Och sen kan man även fundera på vad Kritster Tånneryd, chef för drift och kundservice på ComHem, har för tidsuppfattning. " Vi har haft en period under juli med förlängd svarstid. Samtidigt är det väldigt svårt att beräkna hur många som ska ringa." Vilket jäkla skitsnack. Det var precis samma sak för ett och ett halvt år sen när jag hade problem med er. Tur att man blir vis av erfarenhet. Eller ja... jag blir det i alla fall. Även om det uppenbarligen är svårt för ComHem. Till er som har problem i dagsläget kan jag säga att strukturen med "fornamn.efternamn(snabel-a)comhem.com fungerar fint. Varför inte maila direkt till Krister? Det funkade för mig. Inte för att han svarade, så klart. Men väl hans sekreterare. Går ni in på www.comhem.se så kan ni även hitta namnet på ComHems VD. Dagens för övrigt blir att Shakespear's sister förtjänar ett nytt uppsving. Kolla på den här videon! När den mörka donnan kommer in och river av "you better hope and pray..." och så vidare... grymt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar