onsdag, juli 20, 2011

Nytt boende

Nu är den nya soffan på plats. Och jag kan konstatera att än en gång så sviker logiken mig. Soffan är gigantisk. I alla fall i min lilla lya. Så numera har mitt boende ändrat status - från ett rum med kök, till en soffa med kokvrå.

Det var förresten helt underbart att ni var ett par stycken som gjorde kopplingen till Vänner, efter att ha läst mitt förra inlägg. Avsnittet med soffan är ju helfestligt!

Ni som blir nyfikna kan kolla här.

Nu ska jag kravla ut i kokvrån.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha ny soffa! :D En skitstor gärna!

    Skoj att du tittade in och lämnade ett fotspår häromdagen :) Jag läser (och bloggar) alldeles för lite nu för tiden. Det är ju SOMMAR! :D

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. hahaha, men det kanske är en fin soffa med många möjligheter :D

    SvaraRadera