fredag, juli 01, 2011

Åsiktsmaskin på Twitter

Det var då tusan så mycket åsikter jag har när jag skriver på Twitter. I bloggen har jag valt bort de flesta politiska frågor. Men annat är det i mina tweets. Här kommer ett urval från den senaste tiden.

Jag har verkligen svårt att känna sympati för idrottsmän som strejkar mot lönetak.

Det skulle onekligen vara intressant att följa Gandhis tweets om världen idag.


Företagare får enklare att ansöka om skuldsanering. Vore inte det något för Grekland AB? Istället för att ge dem fler lån, tänker jag.

NYC tillåter samkönade äktenskap. Bra jobbat! Kärlek är vackert. :)

Om jag någonsin känner mig less på mitt jobb, så ska jag påminna mig själv om att vara glad över att jag inte är grekisk premiärminister.


Är det dags att göra en Tony Irwing tro? Testa dejtingsajt alltså. Inte killar. Inte än iaf.

Tomat? Gurka? Böngroddar? Brysselkål? Bäst att undvika alla grönsaker
.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar