tisdag, oktober 12, 2010

Tack EU

Jag gillar Gefle Dagblad och deras enkäter. De tar upp viktiga frågor, och folk ger svar som jag känner igen mig i. 

6 kommentarer:

  1. Seriöst har de gjort något knas med storlekarna.
    Förr köpte jag alltid S/M men nu mer får man peta sig ner till XS/S och NEJ, jag tror inte att jag är "smalare" idag, än för 10 år sedan. Vågen säger inte det ...;)

    SvaraRadera
  2. Huskatt: Jag tror att du har rätt. Fast för mig är problemet det omvända. :D

    SvaraRadera
  3. Det är väl som vanligt - alltjämt. Ibland är jag storlek XS och ibland är jag storlek L. Det beror på plagg - hur man vill plagget ska sitta, var det är köpt och var det är tillverkat... Mja och hur mycket jag ätit och hur lite jag sprungit ;)

    SvaraRadera
  4. Emma: Hehe, många faktorer som spelar in. ;) Och ja, visst har du rätt. Det är väl det som man väl styra upp.

    SvaraRadera
  5. Hahahahahahahahahahahaha! Underbart :D
    Tror dock på Huskatts teori mer... De gör storlekarna större... Speciellt i vissa butiker/kedjor. Jag slog på teven nyss jag med, och vad var det då, om inte woo girls? Sjukt sammanträffande! :)

    Nu när du vet om det, så förväntar mig att du går i kostym imorgon! Pics or it didnt happen!

    SvaraRadera
  6. Ida: Ja, jag vågar ju inte direkt säga emot dig. Så det får nog bli så. Woo! ;)

    SvaraRadera