Seriöst har de gjort något knas med storlekarna. Förr köpte jag alltid S/M men nu mer får man peta sig ner till XS/S och NEJ, jag tror inte att jag är "smalare" idag, än för 10 år sedan. Vågen säger inte det ...;)
Det är väl som vanligt - alltjämt. Ibland är jag storlek XS och ibland är jag storlek L. Det beror på plagg - hur man vill plagget ska sitta, var det är köpt och var det är tillverkat... Mja och hur mycket jag ätit och hur lite jag sprungit ;)
Hahahahahahahahahahahaha! Underbart :D Tror dock på Huskatts teori mer... De gör storlekarna större... Speciellt i vissa butiker/kedjor. Jag slog på teven nyss jag med, och vad var det då, om inte woo girls? Sjukt sammanträffande! :)
Nu när du vet om det, så förväntar mig att du går i kostym imorgon! Pics or it didnt happen!
Seriöst har de gjort något knas med storlekarna.
SvaraRaderaFörr köpte jag alltid S/M men nu mer får man peta sig ner till XS/S och NEJ, jag tror inte att jag är "smalare" idag, än för 10 år sedan. Vågen säger inte det ...;)
Huskatt: Jag tror att du har rätt. Fast för mig är problemet det omvända. :D
SvaraRaderaDet är väl som vanligt - alltjämt. Ibland är jag storlek XS och ibland är jag storlek L. Det beror på plagg - hur man vill plagget ska sitta, var det är köpt och var det är tillverkat... Mja och hur mycket jag ätit och hur lite jag sprungit ;)
SvaraRaderaEmma: Hehe, många faktorer som spelar in. ;) Och ja, visst har du rätt. Det är väl det som man väl styra upp.
SvaraRaderaHahahahahahahahahahahaha! Underbart :D
SvaraRaderaTror dock på Huskatts teori mer... De gör storlekarna större... Speciellt i vissa butiker/kedjor. Jag slog på teven nyss jag med, och vad var det då, om inte woo girls? Sjukt sammanträffande! :)
Nu när du vet om det, så förväntar mig att du går i kostym imorgon! Pics or it didnt happen!
Ida: Ja, jag vågar ju inte direkt säga emot dig. Så det får nog bli så. Woo! ;)
SvaraRadera