onsdag, oktober 06, 2010

Partytält

En otroligt dålig bild. Men vad händer? Helt plötsligt så står det ett stort jäkla partytält, mitt på Stortorget! För ett ögonblick blev jag förvirrad.

Fast på väg hem klarnade allt. Då såg jag nämligen en reklamskylt som påminde mig... Oktoberfesten kommer till stan.

Mein Gott, säger jag om det.

9 kommentarer:

  1. Oktoberfest=öl=gott!

    SvaraRadera
  2. Sus: Haha! Väldigt sant. Det är något visst med lager i plastmugg. :D

    SvaraRadera
  3. Tänker som Sus..att det vankas öl :D

    SvaraRadera
  4. Huskatt: Ja, och Poodles... :D

    SvaraRadera
  5. Hah bra tips hörru!

    SvaraRadera
  6. Oktoberfest!? ÅHH! ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL! SCHKÅL!

    SvaraRadera
  7. Tur kära Heffler att jag INTE tog fasta på ditt råd och slängde i mig två stycken crazypills igår kväll, då hade jag nog inte sovit en blund i natt. Nej istället stängde jag av datorn och tog två stycken CHILLpills. Väldigt najs.

    ;)

    SvaraRadera
  8. ååååh göttigt! Det vill jag också få hääär!

    SvaraRadera
  9. Thidan: Jag är full med bra tips. Säg till om du behöver fler. ;)

    Toby: Damn sure! :)

    Spiderchick: Haha, point taken. Gånger två. :D Det var faktiskt min första tanke. Men jag avfärdade den med "nää, men SÅ var det väl inte..?" :)

    Emma: Tror att det är Peter Siepen som är någon slags toastmaster på detta. Du kan kanske kolla med honom om de kan ta en tur till björkarnas stad. :)

    SvaraRadera