onsdag, oktober 06, 2010

Let's fika

Mitt 700:de inlägg kan förmodligen bli det mest menlösa. Ja, det är det här inlägget alltså. 700 inlägg och fem år har det hunnit bli. 

Men varför så menlöst då? Jo, jag tänkte bara tala om att jag drar in till stan och fikar nu. 

Under tiden kan ni roa er med DN:s Nutidsorientering. Jag fick 32 rätt. Hur går det för dig? 

Hörs då.

7 kommentarer:

  1. Sämre än för dig, crap med 1 poäng.
    Jag hade fel på justin bieblers låt
    Jag hade fel på Emma greens idrottsgren
    Jag hade fel på vilket statskick vi i Sverige pratade om istället för Monarki OCH jag hade fel på om det var Scania, Volvo eller Saab som det där japanska bolaget hade köpt.

    Inget jag sörjer - tycker det var mest onödiga frågor jag hade fel på såklart :)

    SvaraRadera
  2. Emma: Inte illa ändå. :) Jag bommade också Justin. Sen var det filmen... och om det skulle vara celler eller DNA... :P (hoppas att jag inte spoilar för mycket nu.)

    SvaraRadera
  3. jag hade 33!
    hade fel på celler, amöba eller DNA och den om Geely.

    och så var det väl en jävla tur att jag gissade rätt på den där Justin. aldrig hört talas om.

    SvaraRadera
  4. Jennie: Gött! Grattis. :)

    SvaraRadera
  5. 32 rätt. Justin Bieber, celler och religion är mina svaga ämnen :-))

    //Putte

    SvaraRadera
  6. Putte: Bra jobbat! Såg någonstans att snittet för Gävles nior var 65% rätt. Så vi kan nog vara lugna. :D

    SvaraRadera
  7. Ja, 32 rätt är ju 91% rätt :-)

    //Putte

    SvaraRadera