tisdag, oktober 12, 2010

Man blir ju trött...

Det är ju en sak att missa chanser på grund av att man själv är klantig eller ouppmärksam. Men det känns mindre okej att göra det på grund av att andra strular.

Nu tar jag in skylten för idag. 


And remember kids - suit up! 

2 kommentarer:

  1. Det var något nytt, suit day?

    SvaraRadera
  2. Finafrun: Ja, det känns som en ny grej. Lite småfestligt tycker jag. :)

    SvaraRadera