tisdag, oktober 12, 2010

International Suit Up Day

När man som jag, inte har Facebook så händer det ibland att man missar viktiga saker. Som tur är så har jag bloggvänner som upplyser mig när sånt inträffar.

Ida berättar om International Suit Up Day, som inträffar imorgon.

O
ch det är ju bara att lyda uppmaningen, känner jag. Den kommer ju från Barney Stinson.

Bild från http://www.fanpop.com/

9 kommentarer:

  1. Mr Stinson kan ju inte ha fel. Eller? Liiiiiite taskig kvinnosyn. Men kul :-)

    SvaraRadera
  2. Ulle: Bakom hans machokostym finns ett hjärta av guld. Typ. :D

    SvaraRadera
  3. Ja, då lyder man. Varför har du inte facebook? Idag förstår jag visserligen... Helvete så sjukt less jag är på alla som "statusuppdaterar" om fotbollen. En till rad om fotbollen och mina vänner dör en efter en...

    SvaraRadera
  4. Emma: Jag ledsnade helt enkelt. Hade det ett tag. Men det blev för mycket. Statusuppdateringar, relationer hit och dit, pirater och ninjor. Råttet blev mågat. :P

    SvaraRadera
  5. Jag kräver faan bild på det! ;)

    SvaraRadera
  6. Huskatt: Haha! Ja, som Ida sa "pics or it didn't happen!" :D

    SvaraRadera
  7. Jag har Facebook men missade det ändå om det får dig att må bättre, tror dock att mina jobbarkläder bedöms som kostym inom företaget.

    SvaraRadera
  8. Good boy! Visste väl att du skulle nappa! :) Gäller att passa på nu, för sen är det ett helt år kvar tills nästa gång du får chansen!

    SvaraRadera
  9. Landén: Varje dag är suit up day för dig alltså. :)

    Ida: Sant det! Eller också får jag mersmak nu, och har det varje dag. :D

    SvaraRadera