Jag är riktigt nöjd med mitt val av mat idag. Det blev en omelett. Undrar just varför det var så himla längesen jag gjorde en sån. Det är ju tokgott. Och enkelt. Två ägg, en näve riven ost och lite rökt kalkon på det. Svårare än så behöver det inte vara. Ikväll ska jag käka kallrökt lax och avokado. Det ser jag framemot.
En sak slog mig... Nu när Sverigedemokraterna har kommit in i riksdagen, så är det ju åtta riksdagspartier. Hur blir det då under Almedalsveckan på Gotland i sommar? Utökas den med en dag? Eller får SD helt enkelt ta medeltidsveckan?
SD kan väl stanna hemma kanske?
SvaraRaderaSus: Det är också ett alternativ. Tänkte annars att deras åsikter passade bra ihop med medeltid.
SvaraRadera