fredag, oktober 01, 2010

Ligger lågt

Nu verkar det som att höstförkylningen har slagit till med full styrka. Feber, snorigt och hosta. Underbart. Eller inte. 

Hur som helst, jag ligger lågt ett tag.

5 kommentarer:

  1. Ja..man vet ju oftast själv i vilken ställning man gör sig bäst ;)
    Krya på dig <3

    SvaraRadera
  2. Din stackare! :( Aldrig ska man slippa undan!

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Ush då, Rinexin gör underverk mot snoret (Det försvinner helt och hållet och man känner sig så gott som frisk). Nackdelen är att en liten liten del av de som tar medicinen drabbas av hjärnblödning...

    Hoppas du blir frisk snart. :D

    SvaraRadera
  4. mormodern2/10/10 18:59

    Ta EN Whisky.. Men gör inte som jag, en gång när jag var sjuk, tog fler.. Dan efter hade jag förutom förkylningen drabbats av viruset "baksmällius"... usch inget kul!!
    Krya på dej!!

    SvaraRadera