Ush då, Rinexin gör underverk mot snoret (Det försvinner helt och hållet och man känner sig så gott som frisk). Nackdelen är att en liten liten del av de som tar medicinen drabbas av hjärnblödning...
Ta EN Whisky.. Men gör inte som jag, en gång när jag var sjuk, tog fler.. Dan efter hade jag förutom förkylningen drabbats av viruset "baksmällius"... usch inget kul!! Krya på dej!!
Ja..man vet ju oftast själv i vilken ställning man gör sig bäst ;)
SvaraRaderaKrya på dig <3
Din stackare! :( Aldrig ska man slippa undan!
SvaraRaderaKrya på dig!
Krya på dig!
SvaraRaderaUsh då, Rinexin gör underverk mot snoret (Det försvinner helt och hållet och man känner sig så gott som frisk). Nackdelen är att en liten liten del av de som tar medicinen drabbas av hjärnblödning...
SvaraRaderaHoppas du blir frisk snart. :D
Ta EN Whisky.. Men gör inte som jag, en gång när jag var sjuk, tog fler.. Dan efter hade jag förutom förkylningen drabbats av viruset "baksmällius"... usch inget kul!!
SvaraRaderaKrya på dej!!