onsdag, september 29, 2010

Tvättstuga

Fördelar:
Vaknar tidigt
Rena kläder

Nackdelar:
Vaknar tidigt!
Vika tvätt
Tvättställning i lägenheten

6 kommentarer:

  1. nackdelarna övervägde - ändå gjorde du det eller? Rena kläder är visserligen en ganska storvägd fördel...

    SvaraRadera
  2. Emma: Jorå, jag fixade det. Men det var med nöd och näppe. Dygnsrytmen är INTE på topp nu.

    SvaraRadera
  3. varför hänger du inte i tvättstugan? :o

    SvaraRadera
  4. Jennie: För att skjortor t.ex. blir så tråkiga i strukturen av torkskåpet som finns där.

    SvaraRadera
  5. Rena kläder..lukta gott...jo..det är bra att tvätta kläder ;)

    SvaraRadera
  6. Huskatt: Sant, sant. Det är så värt det efteråt. :9

    SvaraRadera