nackdelarna övervägde - ändå gjorde du det eller? Rena kläder är visserligen en ganska storvägd fördel...
Emma: Jorå, jag fixade det. Men det var med nöd och näppe. Dygnsrytmen är INTE på topp nu.
varför hänger du inte i tvättstugan? :o
Jennie: För att skjortor t.ex. blir så tråkiga i strukturen av torkskåpet som finns där.
Rena kläder..lukta gott...jo..det är bra att tvätta kläder ;)
Huskatt: Sant, sant. Det är så värt det efteråt. :9
nackdelarna övervägde - ändå gjorde du det eller? Rena kläder är visserligen en ganska storvägd fördel...
SvaraRaderaEmma: Jorå, jag fixade det. Men det var med nöd och näppe. Dygnsrytmen är INTE på topp nu.
SvaraRaderavarför hänger du inte i tvättstugan? :o
SvaraRaderaJennie: För att skjortor t.ex. blir så tråkiga i strukturen av torkskåpet som finns där.
SvaraRaderaRena kläder..lukta gott...jo..det är bra att tvätta kläder ;)
SvaraRaderaHuskatt: Sant, sant. Det är så värt det efteråt. :9
SvaraRadera