Helgen är avklarad.
Igår blev det en trevlig stund med en före detta kollega, och hans kompisar. Vi tog några vuxenöl. Trevligt!
Idag har jag gjort min medborgerliga plikt, och röstat. Det är banne mig något speciellt med denna dag. Det märktes om inte annat i vallokalen. Folk är trevliga, och glada. Det märks att många tycker att det är viktigt att avlägga sina röster. Skönt att folk tar det här med demokrati på allvar. För det är precis det som det handlar om. Jag har varit inne på det förr. Det viktiga är inte vad du lägger för lapp i kuvertet. Det viktiga är att du verkligen lägger en lapp i kuvertet.
Nu ska jag spela lite, innan jag bänkar mig för valvakan. Det blir SVT:s sändningar för min del.
Amen till det. Demokrati is da shit!
SvaraRadera