Lördagkväll och bara en massa halvkassa program på TV. Filmer som jag redan sett. Här är någon annans liv. Ointressanta dokumentärer. Och så vidare. Jag borde kanske ta och kolla på någon av de DVD-filmer som jag har köpt, men ännu inte tagit mig tid att se. Det löser sig.
Dagen har bestått av många utomhusaktiviteter. Först var det som sagt amerikansk fotboll i några timmar. Sen tog jag Bimborajden 20-10 på en rejäl tur runt stan. Käkade middag vid en korvmoj. Cyklade lite till. Handlade nötter. Matade en katt. Och sen rullade jag hem, och sov en stund på soffan. Den friska luften var tydligen tröttsam.
Haha, så får de inte säga ju! Kan enbart misstolkas :)
SvaraRaderaVad var det för misse du fick mata? De är fina djur!
Ingen ledsen underton eller speciell mening med det inlägget, en fin låt bara! :)
Kan jag boka dig och "bimborajden" som Taxi Fredagen den 10:e?
SvaraRadera;)
Ida: Det var min morbrors katt, som jag brukar ta hand om när han är på äventyr. :) Jag skulle själv vilja ha en katt eller två. Men det funkar inte riktigt som jag bor nu. Tyvärr.
SvaraRaderaFlåsarn: Lätt! Men jag är dyr i drift! :D
Kattmatningen måste ha varit dagens viktigaste händelse! Katter är allid viktigast...
SvaraRaderaRealisten: Ja, du kan ha rätt. :)
SvaraRaderapå familjeliv och i mammabloggar så betyder 2:an barn nummer 2. inte vet jag vad du syftade på ;o
SvaraRaderahahahaha, då hade jag med skrattat :D
SvaraRaderaJennie: Well, det är inte riktigt den typen av sidor som jag hänger på. Så mycket kan jag säga. :D
SvaraRaderaHuskatt: Skönt att vi förstår varandra. ;)
nej jag förstod det. :O
SvaraRadera