Riktigt segt nu. Jag är så otroligt trött på morgonen, trots att jag tycker att jag har sovit bra. Mitt senaste knep för att kunna sova lite längre, är att ladda kaffebryggaren redan på kvällen. Då kan jag sova fem minuter till. Dessutom slipper jag hålla på och räkna och ha mig, när gruset är tjockt i ögonen. Mycket effektivt.
Idag hände för övrigt något skitskumt. På lunchen skulle jag hälla upp juice. Men då fick mina händer för sig att börja skaka okontrollerat. Det var lite som när Robert Gustafsson kör den där sketchen, med killen som har världens sämsta simultanförmåga. Till slut så fick jag i lite juice i glaset. Fast då var jag tvungen att hålla i med båda händerna för att lyckas dricka. Skumt var ordet. Jag fick kanske en släng av Parkinsons lagom till lunch.
Jag gissar att det var många omräkningar med kaffepulvret på dina mornar om det tog fem minuter att ladda bryggaren ;)
SvaraRaderaNästa steg är väl att brygga det på kvällen, och micra det morgonen efter? ;)
Ida: Jepp, du är något på spåret. Utan tvekan. ;) Jag är ruggigt förvirrad på morgonen. :D
SvaraRaderaTidsvinsten med att micra tidigare bryggt kaffe bedömer jag som marginell. Så min trötthet till trots, jag unnar mig nybryggt, förberett kaffe. ;) Men det var ett bra tips. :D
Skakar...bantar du? Skaka är inget bra tecken, ketos nästa...inte bra.
SvaraRaderaDu ska vara rädd om dig, pärlan min ;)
hmmm, märkligt det där med händerna. Parkinson i lunchversion är ju visserligen åtminstone bättre än parkinson till middagen kan man ju tycka!
SvaraRaderaOh, fröjd. Efter som både jag och övriga familjen lider av extremt dålig simultankapacitet kan jag säga att klippet är en ren dokumentär.
SvaraRaderaMen du - parkinsonsläppet - låter faktiskt rätt läskigt.
Borde komma å sköta om dej!
SvaraRaderaLåter som du varit på en sjuhelsikes fest kvällen innan.. Skojar, förstår att de var obehagligt..;)Kram
SvaraRaderaHuskatt: Näru, ingen bantning här inte. Käkar på som vanligt. Och det är klart att jag är rädd om mig. För det mesta. ;)
SvaraRaderaEmma: Håller med. Det är ju gött att ha det avklarat så tidigt som möjligt liksom. :)
Ulle: Ni borde kanske sikta på att bli Youtube-stjärnor? ;)
mormodern: Det var faktiskt en tanke som slog mig. "Vad gjorde jag igår? Hade jag kul?" Men nä, tyvärr så gick det inte att härröra till det heller. ;) Kram!