Jag kollade oxå, skrattade för länge och för galet åt Dööbidöö-postern...
Slämmes! Mp var ju på tv..det borde du sett i stället för sån där nöjesdravel :D
Familjärt!:))
Jag kollade oxå, skrattade för länge och för galet åt Dööbidöö-postern...
SvaraRaderaSlämmes! Mp var ju på tv..det borde du sett i stället för sån där nöjesdravel :D
SvaraRaderaFamiljärt!:))
SvaraRadera