onsdag, september 08, 2010

Dööbidöö

I mitt kvälls-zappande hamnade jag på reprisen av Doobidoo. Det var aningen bisarrt att se Mikkey Dee riva av ett flera minuter långt trumsolo. Bisarrt, men festligt.

(bildkälla http://www.shakenstir.co.uk/)

3 kommentarer:

  1. Jag kollade oxå, skrattade för länge och för galet åt Dööbidöö-postern...

    SvaraRadera
  2. Slämmes! Mp var ju på tv..det borde du sett i stället för sån där nöjesdravel :D

    SvaraRadera