torsdag, september 23, 2010

Bra skit

Ännu en bra dag är snart till ända. Det blev ishockeytittande tillsammans med syrran och hennes underbara familj. Noel gav mig ett erbjudande som jag inte kunde säga nej till. Före hockeyn hann jag med att träffa Fotbolls-Danne och en av hans polare. Det blev lunch, som innefattade sushibuffé och en mugg latte. Jag tror att man kan ha det sämre. 

Min jobbjakt fortsätter. Jag har fått ett nej tack redan, på ett av de två jobben jag sökte. Men det är bara att fortsätta. Idag har jag inte hunnit kolla så noga. Fast det blir en flukt innan jag drar täcket över huvudet. 

Man borde kanske bli politiker. Det verkar inte vara så svårt.

Janne Heffler 2014 - ge mig din röst, och jag gör dig till en vinnare.

8 kommentarer:

  1. Jag vet ett parti som letar med ljus och gevär efter medlemmar..där borde det inte vara allt för svårt att landa ett jobb och du kan ju alltid blondera dig HAHAHAHAHA
    Du kommer hitta något, inte en chans att du går ledig någon längre tid ;)

    SvaraRadera
  2. (jag fick som lust att slänga dit ett "sötnos" men jag fegade ur)

    SvaraRadera
  3. Jag skulle lätt kryssa dig! :) Hoppas det ordnar sig med jobb snart!

    SvaraRadera
  4. Huskatt: På ett sätt skulle det vara lite festligt. Fasen vad jag skulle kunna jävlas med dem. Men det känns lite farligt... :P

    Och feg? Du? Okej... ;)

    Ida: Känns bra med ditt stöd! :) Och det är klart att det ordnar sig med jobb. :)

    Emma: Sweet! Det blir minst en ministerpost som tack. :D

    SvaraRadera
  5. Jobb is the air:) Ska luncha med en kompis som gått arbetslös i 1 år. På måndag börjar hon ett nytt jobb som hon verkligen vill ha, inget nödjobb alltså (och SD skulle INTE ge henne partiplats). Det kommer att bli jävligt bra för dig rent jobbmässigt och det snart. Det känner jag tydligt.

    SvaraRadera
  6. mormodern24/9/10 17:26

    Men herre gud, kör på, du har ju redan tre röster och är kommer den fjärde!! För vinnare vill vi alla bli:)

    SvaraRadera
  7. Ulle: Hoppas att du har rätt. :)

    Mormodern: Haha! Ja, jag har ju typ fyra år på mig att komma på lite utfyllnad till vinnare-budskapet. :)

    SvaraRadera