Jag gick i däck. Så nu tänkte jag gnälla lite. Första dygnet kunde jag knappt dricka vatten. Vilket var så där festligt, i och med att jag även hade feber. Alvedonen fick en tur och retur. Igår kom även en förkylning krypandes. Ni kan ju tänka er själv hur lätt det är att nysa, när man samtidigt är risig i kistan. En jävla resa. Fast det känns bättre nu. Igår käkade jag fil och müsli, och det ville stanna kvar. Så idag har jag druckit kaffe och ätit ett par mackor. Jag tror att jag ska kunna våga mig på riktigt mat med. Förkylningen är dock kvar. Men det är ju en bagatell i sammanhanget.
Så, nu är det färdiggnällt. Nu ska jag ta och läsa ikapp lite på mina favoritbloggar.
Jeeeyyyeee! Och du läste min! Det tar jag som en komplimang =)
SvaraRaderaSus: Japp, det gör du rätt i. :)
SvaraRaderaDin stackare!
SvaraRaderaSV: Tack för erbjudandet :)
Huskatt: Anytime!
SvaraRaderaHoppas du blir av med förkylningen också snart!
SvaraRaderaAtt du har druckit kaffe är ett gott tecken...
Realisten: Med betoning på GOTT! :D
SvaraRadera