torsdag, augusti 19, 2010

Dirtbag

Av någon konstig anledning så kom jag att tänka på den här låten idag. Mycket märkligt. Snacka om att det blev en retroripp. 

4 kommentarer:

  1. In i mellan blir jag förvånad över de krokiga vägar som dina tankar tar. Och rätt säker på att du bara delar med dig av små bitar...så...vad hör ihop med den låten och varför dök den upp?
    Ja...inget tramsande nu..jag väntar...

    SvaraRadera
  2. åh :D
    ja, den hittade jag på spotify för ett tag sen när jag behövde höra musik från typ 2001-2002 nånting. jag var kär i sångaren. lite iaf.

    SvaraRadera
  3. Huskatt: Haha! Dessvärre så var det inte så mycket mer spännande än så. I alla fall i just det har fallet. Den dök verkligen bara upp. Men du har helt rätt i att många skumma tankar stannar i min dunkla hjärna. ;)

    Jennie: Han ser rätt cool ut, så jag kan förstå dig. :D

    SvaraRadera
  4. Pris och länk*blink*

    SvaraRadera