onsdag, juli 14, 2010

Ledig!

Tamejtusan, det blev lite ledigt i år med. Jag fick ledigt torsdag - fredag, så nu börjar min semester. Det kan vara den kortaste semestern i mannaminne. Men det är ju alltid något. Dessutom fick jag blommor idag. Så jag är nöjd. Mina chefer går på semester nästa vecka, så det blev avtackning idag. Prinsesstårta, blommor och ett presentkort på SF. Alla tiders! Fast jag är dålig på att säga adjö, så jag sa vi ses i stället. 

Nu är planen att jag ska bege mig in i duschen, för dagens andra dusch. Sen ska jag och A ta en sväng in till stan, och kolla vad som är på gång. 

Ha en jävligt bra lill-lördag, gott folk!

7 kommentarer:

  1. Gott, grattis till spontansemestern! Och även om du inte får mer semester så är det ju alltid, eller oftast i alla fall, kul att börja på ett nytt jobb med allt vad det innebär :)

    Ha det så gott :)

    SvaraRadera
  2. Va då "A"? Vad å nyfiken..vem..JAG?! Njaaa, ja det är klart!

    SvaraRadera
  3. Mike: Det har du himla rätt i. Jag räknar med att gå på eufori fram till jul åtminstone. :)

    Huskatt: Det är inte som du tror. ;) Vi är bara vänner. :)

    SvaraRadera
  4. Och vädret ska ju hålla i sig över helgen, så passa på och njut av ledigheten :)

    SvaraRadera
  5. men åh, fint med ledigt, om än det är en kort stund...

    SvaraRadera
  6. Passa på då och njut av semestern:)

    SvaraRadera
  7. svar: Tack så mycket för omtanken du tidigare sände på min blogg!! (förlåt för sent svar.. men det var uppskattat!)

    SvaraRadera