måndag, juni 07, 2010

Fårskalle

Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. Hur en människa kan tända på (alltså inte sätta eld på) ett får begriper jag inte alls.

En sak som gör mig riktigt jävla arg är dock när jag läser om en dåre som slog ihjäl en kattunge, bara för att den drog ur sladden när dåren spelade TV-spel.

Världen är full av dårar. Men när de ger sig på barn och djur, så blir det bara för mycket i min värld. 

Nu ska jag dock släppa tråkigheterna, och ladda inför match. Om två timmar är det dags igen. Sassa brassa, och allt sånt där.

7 kommentarer:

  1. Okej, tagga, tagga, tagga!!! Nu jäklar ska ni vinna!

    SvaraRadera
  2. Ja vilken stolle! Hur kan ett spel får folk att döda en varelse? Att man kan skrika till eller sucka men att döda en kattunge. SNacka om imbecill

    SvaraRadera
  3. Huskatt: Man kan säga att det blev en promenadseger...

    Marita: Ja, det var helt sjukt! Hoppas att han får ett rejält straff.

    SvaraRadera
  4. världen är allt bra galen. ibland känner jag dock att; så märkligt när alla blir så arga att någon tar ihjäl en katt för att den blir arg, fast folk tar ihjäl djur hela dagarna i ända bara för att käka. När vi inte ens behöver äta så mycket kött.. alls... Jag vet att det inte är riktigt okej att tänka så. Men jag gör't ändå. Ibland. litegrann.

    SvaraRadera
  5. Emma: Jag förstår din poäng. I sammanhanget vill jag påpeka att jag blir lika arg när kossor vanvårdas och misshandlas i transporter etc. Men visst, det här är lite på samma linje som marsvinet till middag, så jag är helt med på vad du menar.

    SvaraRadera
  6. va fan?! sex med ett får?! men hur jävla äcklig får man bli?

    SvaraRadera
  7. Pubes: Ja, eller hur. Det var mycket som var störande med den sinnesbilden... :P

    SvaraRadera