måndag, maj 24, 2010

Ny vecka igen

Den här veckan ser lovande ut. Kom ihåg att hålla tummarna på tisdagmorgon. 

Just nu är jag igång med tvätten. Och återigen såg det lite dassigt ut i tvättstugan. Den här gången var det tydligen någon som hade lämpat av sina hushållssopor i tvättstugans soptunna. Luktade ju inte blåbär direkt. Tur att jag har stora lungor, så att jag kan hålla andan länge. Men när jag flyttar så ska jag fan ha ett stort badrum, så att jag kan ha egen tvättmaskin. Det är ett som är säkert. 

På jobbet kommer jag att fortsätta internutbilda den här veckan. Så det blir fullt upp, vilket är himla skoj. Jag ska även hinna med att shoppa lite när lönen dimper in. Och så har vi då Sandviken på agendan. En bra vecka.

3 kommentarer:

  1. Du får komma till finnbyn å byka!
    Har tvättmaskin

    SvaraRadera
  2. Sandviken är fint :)
    Tvätt är aldrig roligt, men om det enda som krävs är en egen tvättstuga för att du ska gå i spinn...jag har en och du väldigt välkommen att nyttja den! Det enda du behöver göra, är att tvätta allt som redan finns där :D sen är den din!

    SvaraRadera
  3. Ni är så snälla, Daniel och Huskatt. Nu är det bara för mig att välja tvättställe alltså. ;)

    SvaraRadera