måndag, mars 22, 2010

Going for 400

Det här blir mitt 399:de inlägg i bloggen Min värld. I september i år så fyller den 5 år. Med lite god vilja så hinner det kanske bli 500 poster till födelsedagen. Känslan är ju att inlägg 400 borde bli något mer eller mindre episkt. Så därför tänkte jag be om tips från er! Ge mig ett uppslag - vad ska post 400 handla om? Låt fantasin flöda! Jag förbehåller mig dock rätt att välja och vraka fritt. Lite kinkig så där. Jag bjuder på en oskarp bild på mig själv. Kalla det inspiration eller nåt. Bilden föreställer mig i min domar-outfit. Fokus låg dock på quterbacken, som står i en klassisk "kasta-bollen-pose". Men eftersom jag är ego så klipper jag lite.

4 kommentarer:

  1. Om det ska vara episkt kan du ju skriva om topp tio fyllegrejor någonsin som du gjort :)

    //Patric

    SvaraRadera
  2. Dagens outfit! Ett klockrent val ju! Erkänn - hur många outfits har du haft med i bloggen sedan starten egentligen? Domaroutfiten här räknas INTE, trots de trendiga ränderna i svart och vitt! :P

    SvaraRadera
  3. Ett långt och personligt "hissar och dissar" inlägg tycker jag! :)

    SvaraRadera
  4. hmmm om mej vetja!! ;)

    SvaraRadera