söndag, juli 27, 2008

Jävlar i havet

Det är ju perfekt att börja semestern med en rejäl magsjuka. Skulle egentligen ha jobbat på taxi till fem i morse, men fick ge upp i förtid. Hoppas att jag inte lyckades smitta någon bara. Så i stället för jobb har natten bestått av väldigt lite sömn - och väldigt mycket toalett. Nåja, allt som inte dödar härdar. För övrigt tycker jag att det är fint att folk bryr sig om detaljer. Legenden Rikard Palm gjorde en Magnus Härestam, och det orsakade panik. Förvisso var det kanske lite väl mycket Günther över det hela, men ändå... Rikard är ju Rikard. Nu orkar jag inte sitta här länger. Out!

1 kommentar:

  1. Att tittare lägger näsan i blöt är en sak men att Aftonbladet sedan censurerar kommentarer som inte faller dem i smaken är ännu värre. Se i min blogg vilket inlägg som försvann från snackis några min efter att den har lagts in. Sorgligt nog är jag inte den enda.... Så demokratiskt...

    SvaraRadera