måndag, juni 23, 2008

Åter till vardagen...

Av någon märklig anledning är jag inte utvilad. En extra dags ledig borde ju göra susen. Men icke. Nåja. Jag fick en del gjort i alla fall. Söndagen bestod av både en tur till IKEA och ett riktigt nördmaraton med AK. Bra där. Den största nyheten förr sporttokiga gävlebor idag, är förmodligen att Johan Oremo verkar vara på väg söderut. Jag vill ju inte vara cynisk, men tänker vara det ändå... undrar hur länge det dröjer innan FC LdB Malmö (eller vad de nu heter) presenterar en ny back. I helgen är det för övrigt dags för årets event igen - Peace and love! Ja, det har förvisso redan börjat. Men på fredag och lördag får de äran att besökas av mig. Frågan är bara hur jag ska hinna med att se allt jag vill se. Ett I-lands problem i och för sig. Så det ska nog inte orsaka alltför mycket smärta. Smärta verkar det finnas gott om runt omkring mig ändå just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar