tisdag, oktober 16, 2007

Äntligen!

Just nu är ordet "äntligen" det som snurrar i mitt huvud. Brynäs vann för första gången sen stan brann typ. Skönt! Något annat som är skönt är att röra på sig. Tisdagen till ära så körde vi innebandy med jobbet. Hett och intensivt, grabbar emellan. Härligt! Dessvärre fick jag en boll i ena ögat och en näsa i det andra. Så jag ser lite suddigt för stunden. Men det går över. Såg att "den elaka" hade varit inne och kommenterat ett av mina inlägg. Jag låter gärna den personen tro att den är elak. Vi kör på det, så länge illusionen håller va? Dessutom tror jag ingen tjänar på att ha en fördummad Janne på vägarna. Henning Mankell är däremot varken dum eller elak. Bra karl! När andan faller på så ska jag städa upp litegrann i layouten på bloggen. Jag ser att några av länkarna har blivit inavalida... jaja, det är en annan dags proejkt. Nu är det snart dags att ställa ut stövlarna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar