onsdag, januari 24, 2007

Konstiga saker

Vissa saker blir jag förvånad över. Jag blev till exempel väldigt förvånad över att jag fick ett par högtalare extra till datorn, trots att jag redan har fem. Räcker inte det? Jag är även förvånad över att snön ligger kvar fortfarande. Det känns kul faktiskt. För min del är det perfekt väder. Några minus och någon centimeter snö. Sånt gillar jag. Jag är dock inte speciellt förvånad över att Com Hem inte har hört av sig än. Jag har undanhållit en sak för er. Sluta snusa - part deux. Det gick ju åt skogen sist, när jag blåste upp det så in i bänken. Så därför höll jag lite lägre profil denna gång. Och nu har jag varit snusfri sen första januari. Det var tänkt som ett nyårslöfte, men i och med att jag blev sjuk på nyårsafton så hade jag snus kvar när 2007 började. Men nu ser det ju lovande ut. Känns mycket bra, och det var inte alls lika mycket ångest den här gången. Jag var redo nu helt enkelt. Undrar just om jag ska skaffa mig en annan last nu? Fast vad är en last egentligen? Måste den kosta mycket pengar, och vara dålig för mig så ska jag kanske låta bli. Eller så får jag börja knyppla eller nåt. För det är tydligen väldigt märkligt att jag kan laga ett par shorts med nål och tråd. Lika bra att löpa linan ut. Dagens bandtips blir The Dan Band! Kolla denna video från YouTube, och leta på fler så förstår ni varför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar