måndag, december 12, 2005

Tiden går

Nu var det ett tag sen igen. Givetvis har det hänt mycket - både i världen och privat - men jag har ändå saknat inspirationen att skriva av mig. Men nu är det banne mig på tiden att jag skriver lite igen. Även om det blir en kortare post än vad som är brukligt. Jag är väldigt nöjd med livet just nu. Det nya jobbet verkar kunna bli riktigt bra. Trevliga kollegor och bra arbetsuppgifter. Förvisso är det väl inget jobb som man vill ha resten av livet - men frågan är om man någonsin kommer att hitta det jobbet. En annan sak som gör mig lycklig är min underbara flickvän. Hon betyder allt för mig. Julen står för dörren. Imorgon är det Luciadagen. Och just nu känns det som att jag inte kommer att ha tid att åka till Gävle över jul. Lite trist så klart, men jag åker nog hellre upp i trettonhelgen än att jag stressar hem som en dåre bara för att man ska. För övrigt tycker jag att lottningen inför fotbolls VM var bra, ur svenska ögon sett. England floppar som vanligt. Sverige kan gå långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar