tisdag, september 27, 2011

Strejk och fotproblem

Den här dagen har bjudit på mycket strul. 

Nummer ett: Min mobiloperatör har eldat upp något proppskåp, så både telefoni och datatrafik ligger nere. Oklart när det fungerar igen. Om någon skulle behöva få tag på mig så rekommenderar jag mail eller Twitter @JanneHeffler

Nummer två: I mitt försök att bli sundare, och vinna en stegtävling på jobbet, har jag lyckats få dubbla skavsår på höger häl, samt ett nageltrång av bibliska mått. Fast jag ska gå loss, och försöka operera lite på egen hand och tejpa. Det krävs mer än så för att stoppa mig. 

Just nu känner jag mig som en korsning mellan Yoda, en Ent och någon slags amishsnubbe. Men som alltid gäller devisen - jag kommer igen.

5 kommentarer:

  1. Men shit...Var rädd om dig1

    SvaraRadera
  2. Nageltrång är något av det jävligaste som finns!

    Hoppas du mår lite bättre i dina stackars fötter idag!

    SvaraRadera
  3. Men du en sak till. Om jag inte minns fel har du redan fyllt år i år va? Alltså är du inte 33!

    SvaraRadera
  4. Ahh men shiet... Lägg skägg vilken otur! Dubbla skavsår på höger häl, man kan bryta ihop för mindre. Men en sann hjälte ger aldrig upp och har ärtsoppa i skägget. Bra kämpat!!!

    SvaraRadera
  5. Linda: Va? Är jag inte 33? Jorå, jag är född -78. :)

    SvaraRadera