lördag, oktober 09, 2010

Strul

Det är något knas med min internetanslutning. Typiskt. Tur att man har mobilen...
Hur som helst, idag står det hockey på schemat. Jag och min gode far ska kolla på när Brynäs tar emot klykbönderna från Timrå. Det blir första matchen som jag ser live den här säsongen.
Dagen till ära så har jag även varit till frisören.
En kort rapport för stunden. Jag återkommer när internet mår bättre.

8 kommentarer:

  1. Krya på dig snabbt, internet!

    SvaraRadera
  2. Klykbönder! Haha, underbart och ett ord jag aldrig hört.

    SvaraRadera
  3. Ha de gött och hoppas "rätt" lag vinner :D

    SvaraRadera
  4. mormodern9/10/10 18:46

    Verkar som hela Sveriges internet mår dåligt?? Är väl så i virustider.. Hoppas det blir en trevlig hockeymatch, att Timrå vinner, för det är väl de du håller på??

    SvaraRadera
  5. klyktattare!

    SvaraRadera
  6. Ulle: Egentligen heter det det som Jennie säger. Men jag ville vara lite PK... :P Kommer från deras länsbokstav. :D

    SvaraRadera
  7. oj, jag är så POK.

    SvaraRadera
  8. Jennie: Ja, kära nån. ;)

    SvaraRadera