måndag, oktober 11, 2010

Online

Support: -Men... du finns ju inte...
Jag: -Finns jag inte? Jag sitter ju här..?
Support: -Alltså, din lägenhet är borta! 
Jag: -Åh fan, coolt! Tror du att hyresvärden säger samma sak om jag hoppar hyran nästa månad? 
Support: -Nja, den kommer man nog inte undan, oavsett om man finns eller inte...

Rätt skönt med folk som har min typ av humor. Att supportsnubben dessutom löste mitt problem, och såg till att både jag och min lägenhet började existera igen gör ju inte saken sämre.


H
är kommer den utlovade bilden. Janne goes Oktoberfest. Rätt nöjd min, och krampaktigt grepp om sejdeln. Tacka fan för det, den kostade 180 riksdaler. Men det är ju inte alltid som det är Oktoberfest liksom.

12 kommentarer:

  1. Hade ju varit perfekt om du slapp betala hyra isf också. Liksom "Men du, nu lägger jag på och så glömmer vi det här samtalet och hörs aldrig mer. Tjing!"

    Jag hade inte elräkning på 6 månader när jag flyttade till min första egna lgh ;)

    SvaraRadera
  2. Ida: Haha! Ja, ibland lönar det sig att vara icke-existerande. :) Dock är det ett problem när man vill att internet ska fungera... :P

    SvaraRadera
  3. alltså du håller verkligen STENHÅRT i den där ölen. lnogarna viiitnar :p

    SvaraRadera
  4. Jennie: Jag vet! Haha! Jag var fan livrädd för att tappa den. :D

    SvaraRadera
  5. Var den värd 180 spänn?

    SvaraRadera
  6. Realisten: I ärlighetens namn - nej. Hade jag fått behålla glaset så hade jag svarat ja. :)

    SvaraRadera
  7. Skönt att du finns igen :)
    Och fin bild!

    SvaraRadera
  8. Huskatt: Tack! Trots de vita knogarna alltså. :D

    SvaraRadera
  9. Emma: Håller med dig. Det skulle sitta fint med en sejdel. :D

    SvaraRadera
  10. Du ser lite små-borglig ut, jag gillart!;)

    /
    Fotbolls-Danne

    SvaraRadera
  11. Fotbolls-Danne: Haha, dessa påhopp. :D

    SvaraRadera